Pesquisar este blog

quarta-feira, 1 de outubro de 2014

Angkasa - Kes.






Ini ruang baru dan bertujuan untuk dilaporkan berdasarkan kejayaan kami atau kegagalan atau hanya pengalaman yang boleh menambah nilai kepada pengetahuan kita dan menyediakan pembelajaran untuk masa depan.



Tale seperti biasa dengan bantuan semua orang di Blog dengan komen atau cadangan untuk jlcconsultoria07@gmail.com.



Ia terlalu biasa mendengar hampir setiap hari, organisasi bercakap pelanggan anda datang pertama, dan juga lebih berpengalaman tidak cukup apa yang berlaku dalam amalan. Saya yang dimaklumkan mengenai seorang pekerja sebuah kedai jabatan yang mendekati saya dan menawarkan saya jaminan dilanjutkan, saya hanya berkata beliau tidak mempunyai faedah, apa yang lakukan atau sepatutnya dilakukan pekerja ini?



Baik ia adalah sikap utama, kembali anda tanpa memberitahu saya apa-apa dan berjalan ke arah yang lain akan pelanggan kepada situasi ini, kita tertanya-tanya yang bersalah sebenarnya? organisasi tidak memberikan latihan kepada kakitangan anda bagaimana untuk mendekati pelanggan, dan bagaimana untuk menghadapi tindak balas yang, dan juga mempunyai program insentif untuk pekerja untuk merasa terdorong untuk menawarkan perkhidmatan tambahan? yang rasmi atau yang tidak mendapatkan sumber motivasi untuk kerja-kerja mereka untuk menjadi menyeronokkan dan motivasi?

- Apa motivasi, pada pendapat saya, harus dicari di sebuah jalan dua hala, ia tidak melibatkan pekerja yang baik dan tidak mempunyai penghargaan yang dia layak.

- Kita harus ingat bahawa buah-buahan pertama lama pekerja itu adalah sekeping boleh guna dan jika ia tidak wujud di luar organisasi menghasilkan berjuta-juta yang ingin tempat mereka, tidak lagi bekerja di sana hari ini.

- Hari ini syarikat itu perlu melihat pekerja anda sebagai seorang pekerja, dan mesti menjalankan mekanisme yang bertujuan untuk menilai baik "manusia" yang lebih tinggi dengan dasar penilaian, latihan, kerana pekerja yang terlatih, berkelayakan dan bermotivasi akan menghasilkan lebih banyak dan yang lebih baik dan oleh itu organisasi juga akan keluar menang, apatah lagi pelanggan, anda akan berpuas hati dengan perkhidmatan ini, akan kembali dan seterusnya menunjukkan lain untuk perkhidmatan anda.

Dalam post yang akan datang kita akan bercakap sedikit tentang Sumber Motivasi.


Jlcconsultoria07gmail.com

Nenhum comentário:

Postar um comentário