Przestrzeń - Szafy.
To nowe miejsce i przeznaczone do zgłaszane na podstawie sukcesów, a nawet awarii lub po prostu doświadczenia, które może wnieść wartość dodaną do naszej wiedzy i zapewniają naukę na przyszłość.
Opowieść, jak zawsze z pomocą wszystkich w Blog z uwag i sugestii dotyczących jlcconsultoria07@gmail.com.
To zbyt często słyszy prawie codziennie, organizacje mówią klient jest na pierwszym miejscu, jak i bardziej doświadczonym nie jest całkiem co dzieje się w praktyce. Wspomniałem wcześniej o pracownika domu towarowym, który podszedł do mnie i zaoferowała mi rozszerzonej gwarancji, po prostu powiedział, że nie miał żadnego interesu, co zrobił lub powinien zrobić tego pracownika?
Cóż to był główny postawa, odwrócić się plecami, nie mówiąc mi nic i iść w przeciwnym kierunku klienta po tej sytuacji zastanawiam się, kto jest prawdziwym wina?organizacja nie daje szkolenia personelu, jak zbliżyć się do klienta i jak zmierzyć się luz, jak również o program motywacyjny dla pracowników, aby czuć się zmotywowani do zaoferowania usługi dodatkowe? że urzędnik lub którzy nie szukają źródło motywacji dla ich praca będzie przyjemne i motywujące?
- Niezależnie od motywacji, moim zdaniem, należy szukać w dwukierunkowej ulicy, to nie jest dobry pracownik zaangażowania i nie może on zasługuje na uznanie.
- Musimy pamiętać, że stare pierwsze owoce pracownika jest jednorazowy kawałek, a jeśli ona nie istnieje na zewnątrz organizacji produkować miliony, którzy chcą, aby ich miejsce, już nie działa tam do dziś.
- Dziś firma powinna zobaczyć swój pracownika jako pracownika i muszą zobowiązać się mechanizmy mające na celu wyceny ich większego dobra "człowieka" z zasadami wyceny, szkolenia, ponieważ dobrze wyszkolony, wykwalifikowany i zmotywowany pracownik będzie produkować więcej i lepiej i dlatego organizacja będzie także pochodzić z wygranej, nie mówiąc już o klienta, będzie zadowolony z usług, a tym samym powróci do wskazania innych usług.
W następnym poście porozmawiamy trochę o źródłach motywacji.
Jlcconsultoria07@gmail.com
Ciąg dalszy -
Źródła motywacji.
Jak wcześniej powiedział wycenę pracownika przez organizację w mojej ocenie jest dzisiaj kluczowy, ponieważ pracownik jest wizytówką organizacji, kiedy jesteśmy źli udział oficjalnej piekarni jego José generalnie nie krytykować urzędników więcej takzapewniona opieka w piekarni, uogólniając całą usługę, wszystkie świadczenia usług jako złe.
Mówienie dzisiaj źródłem motywacji jest skomplikowane, ponieważ my, ludzie są skomplikowane, nie zawsze źródłem motywacji i pieniędzy na opłacenie jakiegoś ujęcia może być również źródłem motywacji, plan zdrowia przedłużony do członków rodziny, to -feeding czy cokolwiek może zmotywować niektórych nie zawsze jest źródłem motywacji dla innych.
Organizacja powinna zachować równowagę, aby zapewnić wszystkich zaangażowanych satysfakcję, i pamiętaj, że jak organizacja powinna traktować swoich klientów oraz, z usług zróżnicowane, znormalizowana tak, aby włączyć i zachwycają inni wskazują, w określonym czasie jej pracownicy są również klienci, tak jak organizacja klienta powinny być wyceniane, aby nigdy nie powrócić do organizacji, aby dobrze zmotywowanych pracowników spotkać taki, który jest twoim prawdziwym pracodawca czyli klienta. Dla klienta, bez organizacji nie istnieje bez organizacji i pracownik nie przetrwać.
Quer vender mais? Fidelizar seu cliente? Cativar o cliente é muito mais do que fazê-lo voltar, é fazê-lo indicar outros com propaganda boca a boca positiva. Saiba como motivar seus funcionários para encantar o cliente, percebendo qual sua real necessidade, motivações. Nós daremos dicas de como alcançar suas metas com a elaboração de um plano de negócio ajustado com as suas necessidades, analisando as oportunidades e ameaças do ambiente interno e externo. jlcconsultoria07@gmail.com
Nenhum comentário:
Postar um comentário