Pesquisar este blog

sexta-feira, 3 de outubro de 2014

Måder at udnytte muligheder - i salget.




Det er meget almindeligt at komme ind i et stormagasin, der skal behandles af sælgeren med det spørgsmål, du vil have noget? Eller kan jeg hjælpe? Nå måske kommer snart i vores sind vil sige selvfølgelig, fordi ellers ville intet ville ikke være her, plus de fleste af de gode folk høfligt, der udløser maksimal logo og "Jeg er ikke bare at kigge", og er også meget almindeligt i sælgers siger, noget jeg er her mit navn er så og så.



måske denne gang vi bare mister et salg, er det sandt, at i nogle tilfælde mennesker ender bare kigge, kan vi prøve mere vende denne situation.



Uden at være for invasiv, fordi kunden siger, det er kun, når man ser i nogle tilfælde betyde, at han ikke ønsker at blive generet, eller har jeg ikke besluttet endnu, eller ønsker at få komfortable, kan vi give nogle tips til kunden såsom at gøre spørgsmål: Herre eller frue har en præference? Hvis du køber en trampet, for hvilken tilstand, du ønsker, vi har nogle alternativer, hvis du ikke finder, hvad du havde i tankerne.

Disse spørgsmål uden at invadere kundernes personlige oplysninger, kan du gøre det selv hvis du beslutter at butikken ikke har, hvad han mente at finde, selvfølgelig sammen med de relevante spørgsmål tembém efterlader et kort identificerer officer pågældende.



jlcconsultoria07@gmail.com

Nenhum comentário:

Postar um comentário