Pesquisar este blog

quarta-feira, 1 de outubro de 2014



Sumber Motivasi.

Seperti sebelum ini berkata penilaian pekerja oleh organisasi pada pandangan saya hari ini adalah penting, kerana pekerja adalah kad perniagaan organisasi, apabila kita tidak baik dihadiri oleh sebuah kedai roti rasmi José pada amnya tidak mengkritik pegawai-pegawai lebih ya penjagaan yang disediakan di kedai roti, Mengeneralisi keseluruhan perkhidmatan, semua penyampaian perkhidmatan sebagai lapuk.

Bercakap hari ini sumber motivasi adalah rumit kerana kita manusia adalah rumit, tidak sentiasa sumber motivasi dan wang untuk membayar beberapa pengiktirafan juga boleh menjadi sumber motivasi, pelan kesihatan diperluaskan kepada anggota keluarga, ia -feeding atau apa sahaja yang ia mungkin mendorong beberapa tidak selalu menjadi sumber motivasi untuk orang lain.

Organisasi perlu keseimbangan untuk memastikan semua orang terlibat kepuasan, dan ingat bahawa dan juga organisasi perlu melayan pelanggan anda dengan baik, dengan perkhidmatan dibezakan, diseragamkan supaya mereka berpaling dan memikat orang lain dan menunjukkan, dalam masa tertentu pekerjanya juga pelanggan, supaya organisasi pelanggan perlu dinilai, dan tidak kembali kepada organisasi mempunyai pekerja bermotivasi baik untuk memenuhi salah satu yang majikan anda yang sebenar iaitu pelanggan. Bagi organisasi tanpa pelanggan tidak wujud tanpa organisasi dan pekerja tidak terus hidup.
 

Nenhum comentário:

Postar um comentário