quinta-feira, 30 de outubro de 2014

dicas



Przez Allynson Lymer
Odróżnić się zawsze. Zadaj sobie pytanie: "Co ja zrobiłem być inaczej?"
Opracowanie strategii zaskoczy i zachwyci Twoich klientów;
Poszukaj strategii angażują swoich klientów;
Z jakiego powodu dać zniżki, jeśli klient nie zapytał?
Pracuj cenę "pełny" w umyśle klienta na chwilę przed podaniem zniżki;
Używać słowa "więcej", gdy mówimy o korzyściach i zaletach (dodaje) i ostrożny używając słowa "ale", że odejmuje;
Każda sprzedaż ma czas, nauczyć się szanować i rozumieć ten czas nie jest zbyt krytyczne;
Jednak zawsze stworzyć poczucie pilności z inteligencji;
Obiektywnie wyjaśnić wątpliwości dotyczące jego klienta, nigdy nie ignorować;
Uważaj, aby nie naruszać prywatności klienta

Nenhum comentário:

Postar um comentário