quinta-feira, 30 de outubro de 2014

ciekawy



To naprawdę ciekawe, jak niektórzy przedsiębiorcy tracą szanse utrzymać i zdobyć klientów, nie tylko poprzez wzrok bardziej "otwarty" na czubkach opieki.
Wielu mówi, że zawsze sprzedawały się dobrze i to działało, nie jest konieczne, aby szkolić swój personel, że wiedzą już sprzedaży, z tym wiele pominąć możliwość, że czasami brakowało zachwycać swoich konsumentów.

Przypadki ...

Kiedyś oferowane usługi doradcze dla przyjaciela, który jest właścicielem danego przedsiębiorstwa na usługi, i to, co najlepsze, za to, że mój przyjaciel zaproponował zbyt mi to zrobić za darmo po prostu kazał mu pokazać mi innych przedsiębiorców jakiś czas temu był abordao innym kolegą, który zaproponował tę samą usługę chciałbym płacić tylko exosrbitantes cen.

Chodzi o to, że nie akceptują ani moja praca doradztwo, mimo że za darmo, a nie z innym kolegą, samo stwierdzenie, że był już używany do pracy w określony sposób, i nie uznał za konieczne, aby zmienić.

jak i przedsiębiorcy nadal myślą w ten sposób, firma może naprawdę być skazane na niepowodzenie.

Nenhum comentário:

Postar um comentário