quinta-feira, 25 de setembro de 2014



Follows więcej napiwków. Nigdy nie lekceważ klienta

Wielu sprzedawców podejście potencjalnych klientów widać je mieć rozwiązanie, które klient nawet nie wiedział, że potrzebuję.

To sprawia, że klient czuje się źle i stawia sprzedawcę nad klientem, ponieważ on wie coś, czego klient nie wiedział.Rolą sprzedawcy jest doprowadzenie dobre wieści, ale nie może dostać się na czat do podejścia, twierdząc wiedzieć więcej niż klientem o jego problem.

Być subtelne. Jeśli przestraszyć klienta jest bardzo bezpośredni, bardzo wyraziste, ani nic w tym rodzaju, straci je nawet bez wygrał swoją ciekawość.

Jeśli słowo kluczowe jest w sprzedaży, proces sprzedaży i podejścia w ogóle jest pasek.

Znając właściwy czas, aby zająć się klientem, nie zadziwi cię i nadal sprzyja relacji do czasu sprzedaży jest najlepszym sposobem na zamknięcie rozrządu.

2. Dowiedz się, w jaki sposób rozwiązanie może poprawić działalność klienta - czy w następnym poście ..


MOŻESZ PISAĆ na swoim blogu, gazet lub czasopism, po prostu skontaktuj NOS.
jlcconsultoria07@gmail.com

Nenhum comentário:

Postar um comentário