sexta-feira, 26 de setembro de 2014

Komentarz: Część 2. - Ciąg dalszy.


Czego brakuje w tym urzędnika?
Co brakowało zarządzanie tym sklepie?


Czego brakuje w tym urzędnika? Co brakowało zarządzanie tym sklepie?


Cóż można powiedzieć, że kilka rzeczy pierwsze: pudło szkolenia na części szkolenia menedżera, który pomaga pracownikowi podejść do klienta w odpowiedni sposób, a jednocześnie może dać Ci zakwalifikowane wyrazić jasny i prosty sposób korzyści z aquidirir produkt / usługa.


Innym aspektem, który można wymienić: sposób, w jaki oficjalne adresy do klientów, że jako "sprzedawcy" produktu / usługi powinien lub nie powinien pojawić się już niedługo mówiąc wartość należy doliczyć do zakupu "wspomniano w poprzednim przypadku możemy powiedzieć, że ten sprzedawca w pytaniu próbuje zaoferować Klient zakupić rozszerzoną gwarancję.


Byłoby tak "proste", by zacząć mówić o korzyściach płynących z tej usługi, jakie korzyści, że oferta produktów / usług, a nie stara się wcisnąć mi tylko kwoty pobierane, nie mówiąc już o wygląd pracownika, powiedzmy wygląd nawet jakopersonel wydawał się brak motywacji, zniechęceni.


postawa



Dobrze przynajmniej można oczekiwać postawa pracownika na podjęcie negatywnej próbuje argumentować, o tym, a nie po prostu odwrócić się i odejść, nawet nie dziękując moją uwagę. Ta postawa pokazuje nieprzygotowanie, brak szacunku, brak zainteresowania z klientem, i jest jasne, proste pragnienie "push" z dodatkową usługę i nic więcej.


Chcesz wiedzieć więcej? wyrazić swoją opinię, że jest dla nas bardzo ważne.

Nenhum comentário:

Postar um comentário